Thursday, December 15, 2011

Peace der!!

OMG! OMG! OMG!*trademark zaman skrang..
aku sbnarnya xsuke gune bahasa camni.. saja nk ikut trend.. HAHA
ok,sekrang topik ke bkan psal omg 2..
topik kite pasal peace!! (yg kite selalu buat tiap kali tgkap gambar 2)


 aku ada terbaca artikel pasal peace yg kite selalu bnggakan bile tngkap gambar..(aku xnafikan aku pon selalu bgambar dgn gaya peace,lagi2 tym skola dlu)

korang taw,maksud disebalik simbol keamanan yg kite selalu buat 2? ia ada maksud2 tersendiri taw.. ni yang aku terbaca la..

sebenar nya simbol ni berasal dr simbol syaitan yang diamalkan semasa upacara keagamaan yahudi.. simbol ini dgunakan oleh Yasser arafat (bekas Presden Palestin), Richard Nixon dan Winston Churchill(Bekas Presdien Amerika)




Di daam tulisan Yahudi, V (van) bmaksud 'Nail' (kuku).. The Nail adalah sau tnda rahsia syaitan yg gune dlm upacara pnyembahan berhala..Syaitan ingin membiarkan kita tahu bhawa itu adalah tanda kegemarannya.. Anton Lavely,penagasas Chursh of Satan,mnggunakn simbol PEACE adalah dri simbol kumplan Yahudi yg anti kristian.. Mereka mengambil salid kristian dan mematahkannya keatas dan menterbalikkannya kebawah.. Tanda 3 palang yg mengahla kebawah membawa maksud, Past(palang kanan), Present (palang tengah), Future(palang kiri)... 

nak bukti.. ni aku jumpa kat google,search peace je..






So,apa pendapat korang??

aku hanya mampu terangkan setakat ni je.. ada gak try search2.. tpi,xda masa sngat busy cket.. so xberapa nak pndai terangkan.. skit2 je ni..
apa lagi,korang fkir2 kan la erk?? 
renung2 kan dan selamat beramal!!!! XD
*alamak aku selalu cakap peace! adoyyy,abis la aku.. ckap je xpe kottt.. HAHA

No comments: