Tuesday, December 27, 2011

Azam 2012..

Assalamualaikum..


hye sume..malam nie xtau knpe rse cam nak tekan-tekan je..
hurm,setiap taun sume org mzty ade azam kn??
same la cam ak..hurm,,korang nak tau azam ak ape??
(ak rse tiap taun azam sme je)tpi taun dpn ak xnk lggr azam aku nie..
Serius tau.. 
first nak berubah jadik yg lebih bek dri taun leps.. insya-Allah..
aku berazam nak berubah menjadi insan yang lebih bertaqwa
aku rse sume org nak camtu jugak kn??
second aku nak jadik anak yang soleh..
aku berdoa kepada Allah untuk menjadi anak yang soleh dan sentiase taat
third menjdi pelajar yang cemerlang dunia akhirat..
aku harap dapat bejaye dalam keputusn SPM due taun akn dtg..kne study btol2 nie..:))

"Ya Allah , aku berlindung kepadaMu dari ilmu yang tidak bermanfaat , dari hati yang tidak khusyu' , dari nafsu yang tidak pernah kenyang dan dari doa yang tidak dikabulkan ." (HR Muslim 4899)

No comments: